Gezocht: lopers, pionnen en andere vrijwilligers

Onze club groeit de afgelopen jaren flink. Vorig jaar hadden we voor het eerst een tijdelijke jeugdledenstop omdat we anders meer klassen zouden hebben dan jeugdtrainers. VAS maakt geen winst, we hebben geen betaald personeel, we doen het samen en met en voor elkaar. We zijn blij met een beetje van jouw tijd. Dus?

Dus zoeken we altijd mensen die behalve willen schaken ook mee willen helpen met de cluborganisatie. Het organiseren van toernooien, het aansturen van de club, toezicht houden bij de deur, stukjes schrijven voor de website of helpen met klaarzetten of opruimen. Dat hoeft geen wekelijkse taak te zijn, een keertje helpen is genoeg. Meld je aan bij het bestuur en dan plannen wij je in.

Verder zoeken we begeleiders voor de jeugdschaakcursussen. Het gaat om begeleiding, je hoeft zelf geen goede schaker te zijn, je moet zorgen dat het er in de klasjes leuk aan toe gaat en dat alles neergezet wordt en opgeruimd en bijgehouden. De club zorgt voor het materiaal.