VAS Jubileumboek gepresenteerd op Jubileumfeest! (te verkrijgen op de clubavonden)

Na afloop van het VAS jubileum toernooi op 13 mei volgde een feestelijke receptie met heerlijk eten onder andere verzorgd door Betty van Cleef. Het was een mooie avond. Er werd gegeten en gedronken en natuurlijk lekker geschaakt. Het was een weerzien met oude bekenden. Mensen met een VAS hart. Dat het VAS springlevend was dat bleek deze avond maar weer.

Deze woorden klonken ook terug in de mooie woorden aan het begin van de feestelijke receptie van Rene Pijlman namens de SGA, die VAS roemde om zijn geschiedenis als oudste maar meer nog om het feit dat we ook de grootste zijn.

Mooie woorden volgden ook van Marcel Peek namens de KNSB.

En het eerste exemplaar van het VAS jubileumboek werd op deze avond door Samuel Cohn, de eindredacteur overhandigd aan mister VAS Rob van Dongen

Het boek

Ter ere van het 200 jarig jubileum heeft een redactie onder de zeer capabele leiding van Samuel Cohn en Robbert ter Hart een schitterend jubileumboek samengesteld. Grote dank gaat uit naar hen, voor hun enorme inzet en dat van iedereen die heeft bijgedragen!

Wat kan ik verwachten?

Het boek is een mooie samensmelting van een indrukwekkende schaakgeschiedenis en het levendige clubleven van nu.

Met mooie interviews, een wandeling door Amsterdam, schaakgeschiedenis en schitterende bijdrages van gastschrijvers doet het boek recht aan de gelegenheid.

Kortom een aanrader, voor iedere VAS’er maar eigenlijk voor iedere schaakliefhebber!

Nu wil ik het hebben ook!

En terecht! Het boek is gratis beschikbaar voor leden en af te halen op de clubavond.

Niet leden kunnen tegen de kostprijs van 12,50 euro een boek aanschaffen

1. Goedendag,

Ik zou graag het jubileumboek bij u willen bestellen. Wat zijn de kosten (inclusief verzending naar Alkmaar?).
    Groet,
    Marten Coerts
    Adresgegevens:
    Honthorstlaan 21
    1816 TA
    Alkmaar

1. Beste Marten Coerts,
      Wat leuk dat u geïnteresseerd bent in onze club en schaakgeschiedenis! Het boek kost €12,50 bij ons. Verzending lukt waarschijnlijk voor €4,50.
      U kunt een mail sturen naar samuelabcohn apenstaartje gmail.com. Dan kunnen we dat gaan regelen!
      Met vriendelijke groeten, Samuel Cohn

2. Pingback: 200! - Schaaksite